Anul 2016 – anul cărţilor de dezvoltare personală

Anul 2016 a fost pentru mine anul cărţilor de dezvoltare personală. Auzeam despre ele descrieri de genul: “suces minţi”, “sunt seci”, “fac minuni”, “te ajută să comunici mai bine”, “sunt bune şi ele la ceva”. Ca să îmi fac o părere clară despre ele am început să le citesc. De fapt, ce să mă ascund după o pană albastră 🙂 spun drept că le-am citit pentru că am crezut că mă vor ajuta să-mi organiz mai bine timpul, să înţeleg cu ce se mănâncă leadership-ul, să comunic mai bine şi tot aşa. Mai pe scurt, domnule, oi afla din ele ceva.

Şi da, m-au ajutat. Desigur, cărţile de dezvoltare sunt şi ele bune, bunicele şi slabe. Până acum mi-au ajuns în mână peste douazeci de cărţi. Le-am căutat în librării pe cele despre care auzisem şi eu vuindu-se pe internet, pe altele le-am descoperit din întâmplare şi mi-au creat o impresie plăcută – de timp câştigat.

 La modul general, dau patru pene albastre din cinci cărţilor de dezvoltare personală pe care le-am citit. Mai târziu, când o să le iau pe rând, o să înţelegeţi de ce sunt atât de generoasă. 🙂

feather_icon_by_dragondiamond2-d638921feather_icon_by_dragondiamond2-d638921feather_icon_by_dragondiamond2-d638921feather_icon_by_dragondiamond2-d638921

Leave a Reply

