Despre oamenii minunaţi (1) : Melania Medeleanu

627x0Iată un alt subiect despre care voi scrie pe acest blog: oamenii minunaţi. Mă voi referi la acei oameni care au trecut testul faptelor minunate, fără să fiu prea laudativă la adresa lor, ci intenţia mea este de a ne gândi un pic la ei, aşa cum ne-am opri la umbra unui copac mare, ne bucurăm de răcoarea oferită de frunzele sale, iar apoi  ne găsim energia de a continua prin arşiţă…bucurându-ne că acel copac există.

  Pentru prima postare din această categorie am ales-o pe Melania Medeleanu. Am urmat cursurile de dicţie si public speaking susţinute de Melania în urmă cu câteva luni bune. Dintr-o paletă de traineri am ales-o pentru că mi-a inspirat răbdare şi profesionalism, un alt motiv fiind acela că susţinea o cauză umanitară: MagiCamp –din fotografii şi spusele Melaniei- cred că este un loc frumos, unde copiii suferinzi de monstruosul cancer găsesc nu doar alinare, ci trăiesc momente magice alături de voluntari.

Printre exerciţiile de dicţie sau de public speaking, Mel strecura şi câte o întâmplare de la cei mici, ce a mai învăţat de la ei sau ne povestea ce mai punea la cale. “Uitaţi, o căsuţă in genul acesta vreau sa facem…”.

Sunt convinsă că nu o făcea doar pentru a ne capta atenţia sau să fi fost un respiro, nici pentru a face cursul mai interesant sau într-un fel anume şi nici pentru a ne da idei cum am putea să-i ajutăm. Nu-i apărea o licărire în ochi când aborda acest subiect dacă la asta vă aşteptaţi, nici nu-şi modela vocea, ci vorbea cu pasiunea şi împlinirea omului care a făcut ceva bun cu mâna lui, dacă vreţi, cu satisfacţia acelui om care îşi prepară salata din roşiile cultivate de el. Doar că aici nu era vorba de legume, ci de suflete. Cred că aceasta-i diferenţa dintre oamenii frumoşi şi minunaţi. Cei minunaţi fac “salate de bucurii” pentru ceilalţi.

Leave a Reply

